Saturday 14 January 2012

.

Some of you claim that I have too monotonous breafasts, they are boring etc.
I just wanted to write, that of course, I could make really various meals such as some pancakes , but as I wrote at the beggining of my blog - I quite do not like to change my menu too much. 
As you can see I have a few favorite breakfast dishes and I try to make them different from the previous ones by for example changing some ingredients - fruits in a cake or muffins, things added to my oatmeal or so.
However I also have my 'daily serving' of nuts or shake which I do not like to start my day without. That is why they always must be on my plate.
I have just thought that I'll also post other meals such as dinner/lunch propositions there.
I just want to convince you that you can actually eat healthily, SWEETLY and tastily without adding ANY artificial ingredients, sweeteners or baking soda:)
J.

4 comments:

  1. Chciałabym zrobić sobie odwyk od cukru, więc będę śledziła cały czas :)

    ReplyDelete
  2. Ja z tych samych powodów rzadko piszę o swoich śniadaniach.
    Do Ciebie będę zaglądać, bo też nie używam cukru, proszku do pieczenia czy mleka, a jestem zdania, że może być pysznie i słodko bez tego.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Spoko, od dwóch małych deserków humimumicośtam, nie umrę, ale tak właśnie czułam.. :D Kupiłam też jedynie płatki owsiane bezglutenowe, nie wiem dokładnie jak to działa, ale chyba ze wszystkich możliwych punktów widzenia, nie mają w sobie nic złego. ;) Chyba muszę ściślej inspirować się Twoimi śniadaniami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam firmy provena :) Jeśli chodzi o platki bezglutenowe i mąkę owsianą bezglutenową, bodajże tej samej firmy to spokojnie tam nic nie ma:) Czytać zawsze trzeba skład:)

      Delete